Nocą

noca1 noca3

noca2

4 komentarzy

Filed under Fotki

4 responses to “Nocą

  1. Co słychać dobrego Marzenko?
    pozdrawiam ciepło :*

  2. finetka

    Jakoś leci.🙂
    Tak hobbystycznie tłumacze sobie dialogi do pewnej kreskówki pt: ‚MotherUp
    /obecnie ep 4, idzie mi jak po grudzie, ale tez trochę brak czasu/
    No i w ciągu ostatnich 6 tygodni 3 razy byłam kinie na tym samym filmie🙂
    ten film to Jack Strong 🙂
    obecnie leci już 6 tydzień /ja byłam w 1, 3 no i teraz (wczoraj) w 6 tygodniu.
    Kiedy tylko pojawi się dvd – zaraz kupie🙂

    pozdrawiam

    • Tak Ci się film podobał ,że byłaś na nim 3 razy? Wow!🙂 Nigdy jeszcze nie byłam dwa razy na tym samym filmie w kinie😉.
      Jacka Stronga jeszcze nie widziałam, pewnie obejrzę już w telewizji.
      A ten link do kreskówki to Twoja stronka na facebooku?

      Pozdrawiam ciepło🙂

      • finetka

        Uwielbiam ten film🙂 To pierwszy na który poszłam do kina więcej niż raz. Zwykle zadowalam się jednorazowym oglądaniem, ale z tym było inaczej.
        Link do kreskówki to link do kreskówki, znaczy facebookowa stronka serialu, nie moja. Swoją mam normalną. /Link do niej jest w moim mailu z gmaila /
        ciepło dziś kurczę🙂 pozdrawiam serdecznie

Skomentuj

