Choinki

choinka1

choinka2

8 komentarzy

Filed under Fotki

8 responses to “Choinki

  1. Finetko, Finetko, byłaś na blogu Irytka? Czytałaś w komentarzach pod ostatnią notka?
    Tak bardzo się martwię o nią….

  2. finetka

    no właśnie byłam, dzięki za info
    mało zaglądam na blogi,

  3. Mąż Irytka

    Finetko jestem gorszą połową Irytka i chciał bym cię powiadomić że Irytek jest w stanie krytycznym w szpitalu J.Pawła w Krakowie.
    Pomudl się za nią…

  4. Mąż Irytka...

    Niestety ale dzisiaj o godzinie 11,30 Irytek odszedł od nas.
    Jak się uporam z sprawami z tym związanymi to postaram się zlikwidować sprawy wirtualne.
    Dzięki za modlitwę…

  5. finetka

    Serdeczne wyrazy współczucia dla Całej Rodziny.
    Będzie nam jej bardzo brakowało.

    Photobucket Photobucket Photobucket

    • Moje ogromne wyrazy współczucia Mężu Irytka dla Całej Rodziny.😦 Tak strasznie mi przykro. Będzie mi bardzo Jej brakować, bardzo. Zawsze będę pamiętała o Irytku. Zawsze.
      Trzymajcie się mocno.
      Pozwalam sobie napisać tu, mam nadzieję,że Mąż Irytka przeczyta moje słowa.
      Bardzo lubiłam Irytka, pisałyśmy do siebie, rozmawiałyśmy wirtualnie, pomagała mi z szablonem, zrobiła dla mnie specjalnie dla mnie, mój własny szablon, który mam na blogu. Zrobiła mi tym wielką niespodziankę.
      Jest mi niewypowiedzianie przykro.
      Nie znałyśmy się na żywo, ale to boli tak samo.

Skomentuj

