Wesołych Świąt

xmas2012.1

xmas2012.2

xmas2012.5 xmas2012.4 xmas2012.3

6 komentarzy

Filed under Fotki

6 responses to “Wesołych Świąt

  1. A ja jeszcze nie byłam jej (choinki) obejrzeć

  2. finetka

    ja byłam krótko po jej zainstalowaniu /fotki są z 14 grudnia/🙂

  3. Ja byłam 5 grudnia, kiedy MIkołaj przyjechał🙂

  4. finetka

    też fajnie🙂

  5. Zawsze jeździmy powitać Mikołaja. Są fajerwerki i w ogóle fajnie.🙂
    Tylko w tym roku zmarzliśmy, bo było zimno ,a Mikołaj kazał na siebie czekać ponad pół godziny dłużej niż przewidziano.
    No,ale i tak było miło🙂

Skomentuj

